Opdracht:
Vullings Systemen heeft een nieuw totaalconcept van water geven in de champignonsector ontwikkeld: Multiflex Water Supply System (Multiflex WSS). Om een meer onafhankelijke opstelling in de markt van watergeefsystemen te verkrijgen is Drops benaderd. Door middel van een strategisch marketing- en communicatieplan is een onderscheidende positie van Vullings Systemen in de markt ontwikkeld. Hiervoor heeft Drops de kracht van Vullings Systemen gespiegeld aan de kansen en bedreigingen in de markt waarin ze actief zijn.

De nieuwe positionering is geïntroduceerd tijdens de Champignondagen in 2013. Naast het strategisch marketing- en communicatieplan heeft Drops de organisatie begeleidt bij de implementatie van de nieuwe positionering én het Multiflex WSS concept binnen de organisatie. Tevens heeft Drops de introductie en de voorbereidingen ervan begeleidt, met onder meer de ontwikkeling van een nieuwe huisstijl, website, beursstand, communicatie en social media.

Momenteel begeleiden we Vullings Systemen met de ontwikkeling van het verhaal en overige communicatieve voorbereidingen voor de Champignondagen, die van 1 t/m 3 juni plaatsvinden in de Brabanthallen in 's Hertogenbosch. 

Over de opdrachtgever:
Vullings Systemen is een pro actieve producent van systemen, machines en apparaten die vanuit grote kennis en betrokkenheid maatwerkoplossingen produceert. Een specialiteit is het watergeefsysteem, met name in de champignonsector, maar ook in diverse andere toepassingen. 

Zie ook: www.vullings-systemen.nl