De Slanke Bourgondiër in de slagerij

geschreven door Renee Janssen op 11 februari 2016

Het concept De Slanke Bourgondiër ontwikkelt zich voortvarend! In de zomer van vorig jaar werd het concept geïntroduceerd en zijn een viertal kalkoenhouders gestart met de huisverkoop van Nederlands kalkoenvlees. Deze introductie leverde de nodige publiciteit en nieuwe contacten op. 

Één van deze eerste contacten was versgroothandel Foodimpuls, die meteen heel enthousiast was over De Slanke Bourgondiër. Afgelopen periode hebben we in nauw overleg met Foodimpuls en de kalkoenhouders flink doorgepakt. Zo is er een nieuwe lijn van de huisstijl ontwikkeld en is er een passend assortiment samengesteld. Dit heeft erin geresulteerd dat Hollandse Kalkoen momenteel wordt geïntroduceerd bij slagerijen door heel Nederland. De eerste reacties zijn positief en veelbelovend! 

Binnenkort wordt De Slanke Bourgondiër ook gepresenteerd tijdens het Vers Inspiratie Platform op 7 en 8 maart in Nijkerk.